sisters around the world!

We zijn er!

Hoi allemaal,

Even via deze weg een kort berichtje dat we op plaats van bestemming zijn! Na een nacht (en dag) in Amman doorgebracht te hebben -prachtige stad overigens, vooral het zwembad van het hotel

Wink
- zijn we gister avond doorgevlogen naar Sri Lanka. Vanochtend om 6 uur zijn we geland, naar ons hostel gegaan en even lekker bijgeslapen.

Vanavond komt Wendy aan, dus vanaf morgen gaan we echt op pad! Over een tijdje het eerste echte reisverslag!

Onze eerste Sri Lankeese maaltijd hebben we net op en we gaan nu een rondje door Negombo lopen. Een ding is zeker; Hier is het in ieder geval lekker warm!

De volgende keer een uitgebreid verslag over alle kleuren, geuren en belevenissen in Sri Lanka!

Lief Marleen en Katrien

Anny Biemans

Hoi meiden, ja eindelijk vertrokken en kan de grote reis beginnen. Natuurlijk vind ik het erg leuk dat jullie in Sri Lanka beginnen en vooral dat jullie ons kindertehuis gaan bezoeken. Kijk dan ook erg uit naar jullie reactie en foto,s.
Bij jullie thuis is het nu wel erg rustig, maar vanaf volgende week gaat moeders weer volop mee lopen dus dat komt allemaal wel goed.
Zoals afgesproken hierbij ook nogmaals de adressen en telefoonnr.

Vishakha Children's Home
72. Sir Cyril de Zoysa Mawatha
Kalutara South
Sri Lanka
Telefoonnummer van Lal: 0094777423657
in Sri Lanka is het 0777423657
emailadres: plalsrilanka@gmail.com

Ga heel veel genieten, dan doen wij dat op een afstandje wel met jullie mee.

Anny B en natuurlijk ook Christje

Marian

blij dat de reis goed is gegaan... Tot de volgende update Liefs vanuit een ook erg zonnig Zuid-France Marian

Haitske

He meiden,

Mooi dat de reis goed gegaan is! Nu lekker genieten!! Groetjes aan Wendy vanavond.

Eveline

Yeah!!!! Gefeliciteerd en geniet lekker daarzo in de zon e.d.

Liefs

Marielle en Francis

Hi sussies Hendrickx de reis is nu echt begonnen heel veel plezier geniet ervan wij volgen jullie via de website groetjes sussies schipperen

Babs

Wauw! Klinkt allemaal helemaal te gek!!!
GENIET ervan dames!!!
X

Karin

Jeuh, een berichtje! Veel aan jullie gedacht...zeker tijdens mijn eerste schooldag had ik daar meer dan genoeg tijd voor! Wentel je in de warmte en mooie omgeving. Have fun! x

chantal

Hoi, hoi,

Geniet van jullie reis en het lekkere weer!
Na 1 dag zon is het hier in nederland volop aan het regenen! Have fun ladies..

Marianne Weterings

Hallo Meiden, fijn dat alles goed gegaan is met de reis, heb nog aan jullie gedacht. Hier komt het nu met bakken uit de lucht vallen, dus geniet maar dubbel van het lekkere weer daar. Heel veel plezier en geniet ervan.

Sonja

Ik kijk uit naar jullie verhaal, veel plezier samen!

Groetjes!

Sietske

Goed beziiiiig!!! Veel plezier en ik ga met jullie meeleven!!
xxx

Michael

Mooi zo, eindelijk begonnen met het avontuur om een deel van het oostelijk halfrond te ontdekken!

Veel plezier meiden!

Nataschja en Rob

Hey Katrien en zus,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Sri Lanka. Ik zou nog tips doorgeven over Borneo. (Een aanrader is in elk geval duiken op Sipidan, je kunt dit heel erg luxe doen vanaf Kapalai of Mabul, maar als het budget dat niet toelaat, is er ook een soort olieplatform Seaventures, dat dezelfde duikstekken bezoekt.)

Het regenwoud is natuurlijk ook zeer de moeite waard. Maar als je er in de buurt bent kan ik misschien beter nog even mailen, want in Sri Lanka zal vast een hoop te zien en te beleven zijn. Al met olifanten gestoeid???

We blijven jullie volgen, geniet er lekker van!
(Op Sinte Maerte gaat alles gewoon zijn gangetje... we missen wel de collega's van de groepen 6 natuurlijk.)