sisters around the world!

Home Sweet Home!

Hallo allemaal!

Even een laatste berichtje vanuit het wonderschone Breda! Twee weken geleden werd ik na een lange reis,door de hele familie Hendrickx opgevangen op Schiphol. Heerlijk om iedereen na 8 maanden weer te zien! Bij thuiskomst zat, na 13 maanden, heel de famweer eens aan 1 tafel om gezamelijk frietjes met fricandellen te eten

Laughing
! Wat een feest!

De afgelopen weken heb ik gelukkig al heel veel vrienden, vriendinnen en familie gezien en bijgekletst. En al is het weer even wennen aan het het georganiseerde, gestructureerde en geplande Nederland.. het is ook weer heel fijn om thuis te zijn!

Een nieuwe periode is dus weer aangebroken... Nieuwe baan, nieuw huisje (nu nog gezellig terug op de Sprundelsebaan) en wie weet wel een nieuwe stad... veelnieuwe plannen en dat is ook allemaal weer reuze spannend!

Ik heb echt een super-geweldige tijd gehad in het buitenland en wil iedereensuperbedanken voor alle leukereacties op de site. Was altijd erg leuk om te lezen!!

Hopelijk zie ik iedereen snel voor een bakkie of een borrel!

Tot snel, liefs Marleen

Anette & Gerald

Leentje! Coole foto's - op reis in het hoge noorden! Was gezellig en helemaal leuk om weer met z'n allen samen te zijn. Ik zie je snel xx

Wilma

Welkom thuis!
Wat mooi om te lezen dat je direct een weekend met het gezin bent weg geweest, en mooie foto's om je fotoboek straks mee af te sluiten!

Tot snel in de Grott???

X
Wilma

Marianne Weterings

Hallo Marleen. Welkom thuis. Wat een ontvangst zo te zien op Schiphol. En wat een leuke afsluiting van je grote avontuur reis met de gehele familie. Heb je verslagen altijd graag gelezen en de foto;s waren altijd fantastisch om te zien. Rust nu maar even uit voor het andere grote werkelijke avontuur weer begint. De realiteit. Hoop je snel te zien, om al je verhalen nog eens te horen en bij te kletsen, samen met je zussen. Heel veel groeten Marianne